Cherryblossom bizim ki 8 aylık Çanakkale de yaşıyoruz sürekli ilçelere denize yazlığımız var yazlığa gidiyoruz. Öğlen 3 den sonra denize götürüyorum, pikniğe gidersek eğer asla güneşe çıkarmamaya çalışıyorum 3 den önce, mustela güneş kremi kullanıyorum 50 faktör, dışarıdayken 2 saatte bir yeniliyorum. Denize kucağında yavaş yavaş girsin ilk girdiğinde, Şapka takıyorum sürekli, 15 dakika en fazla tutun, 5 litre ılık su alıyorum yanıma denizden cıkar çıkmaz hemen orda yıkıyorum. Losyon sürüp giydiriyorum. Günde 1 kezden fazla hiç sokmadım daha. Kumda oynatmıyorum çünkü yemeğe kalkıyor benim ki 🤷🏼♀️ Gölge de çok güzel oynayıp uyuyorlar ama ☺️ Aklına takılan olursa sorabilirsin ☺️İyi tatiller şimdiden ☺️