Gulden48 merhaba çok geçmiş olsun. Elinizde herhangi bir göğüs ucu kremi varsa iyileşene kadar her emzirme sonrası onu sürüp üzerine streç film yapıştırmanızı öneririm. Yarım saat, bir saat bile öyle kalsa rahatlatacaktır sizi. Ben 40 gün öyle yaptım, lansinoh kullandım çok rahat emzirdim. Bu yöntem ile Krem daha çabuk emiliyor ve göğsü nemli tutuyor, her gün duş almanız da iyileşme sürecini arttırır.