Renesmee gece salgılanan ve gündüz salgılanan hormonlar farklı. Bu yüzden açlık süresinde değişiklikler oluyor, kan şekeri durumu vs de var ama böyle de anlaşılır oldı bence.
Bebeğim 4. Ayına kadar ne zaman isterse bazen saat başı bazen 3 saatte bir beslendi. Bazen anne sütü tadından değişiklikler olabiliyor kuvvetli bir baharat yemek gibi regl olmak gibi etkenlerden. Böyle birşey olabilir mi, değil ise şu kesin ve net bebeğinizin artık bilinci açılıyor etrafı keşfediyor ve sağa sola bakmak istiyor sosyalleşiyor, beslenmede ona sıkıcı geliyor. Fakat siz ayakta gezdirerek yada karanlık bir ortamda emzirirseniz bir kaç beslenmede alışır. .