Mavisinannesi6064 Valla Rabbim büyük konuşturmasın ama asla 2. Cocuk düşünmüyorum. Ben tek çocuktum eşimde tek. İkimizde bu durumdan çok memnunuz. 2. Bi cocuk yaparsam sanki kızımın maddi manevi hayatından çalacakmışım gibi geliyor. Nasip olursa özel okullarda eğitim görsün ve hobileri olsun özel derslere gitsin istiyoruz. (Bi özel okul olmuş yıllık 80-90bin.) sadece okulda değil. Heryeri gezsin görsün, dünyayı turlasın, istediği herşeyi giysin istiyoruz. 2-3 cocukla bunları yapamayız. Bu da kızımın hayatından çalmak olur🤷🏼♀️ Manevi olarakta zaten şuan hiç bişeye yetişemez durumdayım. Sadece kızıma konsantre olmak istiyorum. Eğer bi kardeşi olursa 2ye bölüneceğim normal olarak ve tüm ilgiyi kızımdan almak istemiyorum😊 Rabbim isteyene versin🌸