Önceden iki çocuk derdim çocuk sahibi olduktan sonra 1 demeye başladım.Bakmak hiç kolay değilmiş, Rabbim sağlık versin tabi ama ilerde eğitim boyutunu da düşününce, 1 yeter demeye başladım.İstediğin gibi Eğitim vermek çok masraflı🙄 Rabbim isteyene versin🙏🏻