1994Betul Bebeğim 10 günlük gözü capaklanip kapanıyor ıslak ıslak siliyrm sürekli her uykudan sonra neden oluyor sizce ??
Eylulhuma16 1994Betul bizimknnde de cok oluyodu doktr damla vermisti bzide duzenli olarak temizldk snra gecti nedeni galiba gaz pinarliari tikaliymis
fatimas27 1994Betul canim sakin islak mendil kullanma Gözyaşı kanalları tikanik tir ondan .sen youtubda masaj videoları var onlardan yap Bi de yapacagin zaman ellerini güzelce yika
elifhanimm 1994Betul merhaba allah bağışlasın benim bebeğimde öyleydi, hurafeler şunlar anne tatlı yedi süt çapak yaptı vs dediler. Ama ben göz pınarlarına masaj yaptım ve bie daha hiç olmadı. Hatta gözyaşları bile akıyor o zamandan beri fazla açtım galiba😀
Erayalpp 1994Betul göz pınarına masaj yap canım birde pamuğu ıslat o şekilde sil zamanla geçer yeni doğanlar da olan birsey bazı bebeklerde bir yaşına kadar da devam edebilir eğer geçmezse dr ye gittiğinde söyle damla veriyorlar onu kullanırsın canım
fatimas27 Eylulhuma16 arada bir sütünüzle silebilirsin ama sileceğim mendil tertemiz olmalı enfeksiyon kalmaması icin
Eylulhuma16 fatimas27 1. Sütüm yok benm 2. Biz atlattk gecti yani kizim smdi 3 aylık ilk zamnlar oluyodu
[silindi] elifhanimm benim bebeğim de 10 günlük bugün aynı şekilde gözlerinde capaklanma oldu açamıyor gözünü masajı nasil yaptınız
elifhanimm [silindi] gözpınarlarına serçe parmağımı⁷ güzelce yıkayıp saat yönüne 5 saniye hafifçe ovalayıp durup tekrar yapıyordum 5 kez kadar her iki gözüne de
fatimas27 Eylulhuma16 ben sadece ilk zamanlar sildim kalkipta 3 ya da 4 aylıkken yapmam farkinda iseniz yorumun başlığına bakın ona gore yazdim