Kmslbgm elifhanimm benim epidurel vurulunca ağrılarım vardı ama öyle katlanılmayacak şekilde değildi.bunla ilgili benim gibi bel ağrısı yaşayanları çok okudum burda.ama tabi sizin gibi hiç ağrısı olmayanlarıda okudum.ben bu olayı anestezi uzmanına bağlıyorum.çünkü gelmesi için üç kere arandı ve kendisi geldiğinde hala uyur gezer vaziyetteydi çok ayık değildi nasıl yaptı hiç bilmiyorum🙄
elifhanimm Kmslbgm benimki de yoktu ve çok geç geldi , epidural yapıldı ve direkt doğumhaneye inio doğurdum arada 5 dk bile yoktur. O kadar doğuma hazırdım. Ama adam geç geldi sağolsun :). İhmali varse hakkındır alırsın elbet bir dünyada..
Kmslbgm elifhanimm oh maşallah sana hiç vurulmasaymış bari 😀benim öyle olmadı sabah 6 da vuruldum öğlen 12 de doğurdum 😆bence benim düşündüğüm ihmal var çünkü herkeste olması gerek bu ağrının olmuyorsa herkeste benim anestezici de bi ihmal var demek oluyor bu.napalım çekiyorum artık illa ki bigün bitecek diye umut ediyorum 🙏
Norveckizi elifhanimm epidural 15-30 dakika arasında tam etkiyi gösterir Hemen etki ediyorsa bile hemen doğuma alınma bekletilir
Waris Ygtakn tamamen ağrı kesilmiyor tabi ki ama ciddi anlamda rahatlatıyor o artık dayanılamayacak zamanlarda bana çok iyi geldi. Sonrasında da hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür.
Norveckizi Begonvillll yanlış verilmiş belirli aralıklarla dozlar veriliyor Epiduralin mantığı bu Dozu devam ettirmeyecekse spinal verilir epidural çok kezliktir spinal tek seferlik