Arkadaşlar merhaba önceki postumda apandisit ameliyatı olduğumu yazmıştım. Ben hastanede yatıyorum beş gündür oğlum sen bilirsin evde. Bayağı süt stoklamıştım oğlum onları içti. 4-5 tane kalmış. Ben bir kaç gün daha hastane de kalacakmışım apandisit delindiği için fazladan sütü olan var mı bize verme şansınız var mı oğlum süt dışında bir şey yeyip içmiyormuş maalesef. Malatyada yaşıyoruz.Ben Üniversite hastanesindeyim ama evimiz merkezde. Yardım edeniniz olur mu rica etsem çok zor durumdayım. Oğlum aç kalacak ben bir iki gün daha hastanedeyim crp düşmediği için beni bırakmıyorlar. Aklım oğlumda ne yapacağımı bilmiyorum. Yardımınız olursa çok mutlu olurum.