Semaakara Kizlar bebeklerinizi kac saatte bir besliyorsunuz bnmki sadece mama yiyor ve iki saatte bir acikiyor normalmi
Leylaa_ Semaakara bebeğim 1 aylık olduğu halde anne sütü ile 2 saate bir ağlıyor emziriyru Mama ile normal 3 saate. Bile çekebilirsiniz doktor ağlayınca emzir fazla emzirme dedi
Semaakara Leylaa_ Bende biraz uzatmk istiyorm ama durmuyor ne yaparsam yapayim fazla mamada vermek istemiyorm