simgesell Selam kızlar mastitle bogusuyorum bu yüzden de sütyen takamiyorum bolda olsa kızarıyor hemen göğsüm arkasını baglamiyorum yine de kızarıklık oluyo göğsüm de ? Var mı öneriniz rahat dediğiniz bişey
Damla93 simgesell sal gitsin canım ya ben doğumdan beri attım gitti zaten sıkıntı basıyo bide onla uğraşamam 😀
Humeyra1 simgesell ilk ay nerdeyse sutyen takmamıştım sonra yarim atlet tarzında esnek göğüs kısmı geniş olan sutyenler var onlardan giydim hep hala öyle hatta. Mastitseniz lahana yaprağı koyun araya lohusayken olmustum da buzluktan alıp alıp koyuyordum cok rahatlatiyordu
Cnresr simgesell emzirme sütyeni takın içine de göğüs kalkanı alın göpüs kalkanı fazla sütü topluyor hem göğüs ucu acımıyor hemde süt kalkanın içime toplanıyor mastit daha çabuk geçer
simgesell Cnresr Kalkan almıştım canım bir türlü kullanım amacıni anlamadım daha doğrusu olmadı kullanamadim onu 🤷🏻♀️
Cnresr simgesell e bebektekinden kullandım ben bu plastik olanlar çok işime yaradı süt orda toplandı hep ve mastit olmadım
Roseses Emzirme atletleri var canım penti de hatta lcw da da var, önünde süngeri var ama yumuşacık normal atlet emzirme döneminde kurtarıcım olmuştu onlar, hala bile ev içinde giyiyorum onlardan çok rahat
-erCansu- simgesell lcwdan bralet olanı aldım 2 bck senedir sütyen takamiuodum derdime çare oldu 😂 green Balensiz organik pamuklu bralet yaz