Elisaminannesi Bayanlar internette minicity den alışveriş yapan var mı kalıpları kumaşları nasil yorumlarınızı bekliyorum
Elisaminannesi Elisaminannesi yapan varsa yardımcı olurd sevinirim ordan alışveriş yapmayı düşünüyorum cok güzel cici elbiseler gördüm 🌸🥰
Bebekfirarda Elisaminannesi Ben aldım ama çok bebekti doğduğu zamanlar şimdi nasıl olur beden bilemiyorum ama kumaşı güzel
Beycaamommy Ben hamileyken almıştım kalıpları küçük yalnız ben beğendim güzel pamuklu kumaştı hızlıda kargolandı
Elisaminannesi Beycaamommy ya tesekkur ederim kizim 3 aylik olacak o zaman 6 dokuz mu almam gerek bi de solma falan yapıyor mu
Beycaamommy Elisaminannesi bence de 6 alın çünkü çabuk büyüyorlar bide ben 60 da yıkıyorum biraz çekiyor yok solma felan gayet canlı güzel renkleri Ankara’da mağazası var çok büyük güvenilir yani
bozobeydrk Elisaminannesi kalıpları aşırı küçük. 6 aylık bebeğime 1 yaş almıştım küçük geliyo giydiremedim. 🤦🏻♀️
bozobeydrk Elisaminannesi bizim biraz bacakları kalın ama 9-12 aldım yani eminim aşağı kısmı sıktığı için giydiremiyorum. Ürünlerinde sıkıntı yok ama kumaşları güzel. Sadece kırmızılı bir tulum almıştım onda biraz renk soldu.
Elisaminannesi Beycaamommy cok tesekkur ederim yorumun için deneycem gerçekten güzel ciciler gördüm 😊
aylizinannesiii Elisaminannesi Kalıpları asiri kucuk 6 aylikti bebeğim 9 aylik aldim 3 aylik gibi kiyafet geldi giydiremiyorum simdi 10 aylik 2 yas alicam kıyafetleri😊
1prens1prensess Elisaminannesi valla oğluma çok tulum aldım kumaşları aşırı hoşuma gitmişti pamuk gibiydiler aşırı beğenmiştim hem fiyat açısındanda uygun oluyor
MevaninMelegi Elisaminannesi ürünleri güzel ama kalıpları çok küçük 3 aylıkken alışveriş yapmıştım 9-12 ay aldım 6-9 bile küçük gelmişti ama bizimki boydan biraz uzun ona göre bakarsınız 👍🏻
Elisaminannesi papatyasevdalisiii 1prens_1prenses_Annesi MevaninMelegi cook tesekkur ediyorum hanımlar yorumlarınız için çok yardımcı oldunuz ❣💐💐