Kızlar 6.aydan beri gün içinde az az yürüteç kullanıyordum lakin benim yürüteçdemi sorun yoksa kızın boyumu uzun anlamadım ayakları bükülü duruyor 3aydır basmıyor ayaklarının üstüne oturarak büküşü bükülü gidiyo şimdi elimden tut yürüt diyo ama örümcekte gider gibi bükülü bükülü basıyo yere dimdik basmıyor 🤦🏼♀️