[silindi] Bende veriyordum 9. Ayında yani az salçalı az yağlı olan yemeklerimizden biraz yedirirdim ama genelde 1 yaşına girene kadar kızımın yemeklerini sadece ona göre yaptım bizimkilerin tadını da bilsin diye biraz biraz yedirdim yaşına girdikten sonra da tamamen yedirdim 21 aylık oldu biz ne yiyorsak onu yiyor ayırt etmiyor çok şükür. Erkenden tatları bilmesi önemli bence Sonradan sorun çıkarmıyor yemek için 😊