Tuana218893 4 aylik kızım doğduğu günden bu yana alt alırken çok ağlıyor . Oyundan falan anlamıyor gözleri kapatıp ağlar kimseyi görmez oyun falan yapamiyorum yani . Bi anlasam niye hoslanmiyor 😔
EB1661 Tuana218893 Bizimkide yenisini bağlicamız zaman okadar ağlıyoki sonra susturması cabası tuhaflar temiz temiz takalım ne var sanki
Momys_-girl Tuana218893 benim kızımda aynıydı. Ama ben hep altını değiştirirken oyun oynayarak alıstırdım suan iyi şükür
ikierkekannesiii Tuana218893 Yalan olmasın 6 aylıkken öyleydi 7 aylıkken oyun oynaya konusa konusa hallettim