ikizannesii01 Mrbmrb ben pilsan aldım ikizlerime 12 v 4*2 . Çift kişilik bizimki . Şarjı 5 güne kadar gidiyor. Tek kişiliği de var diye biliyorum . 2.500 TL çift kişiliği. Tek kişiliği daha uygundur. İkizlerim daha 13 aylık ben kumandasıyla sürüyorum 😀
Ablak56 Bende baby hope var istersen iz satabilirim sıfır 1 aylık oğlum küçük doğum günü hediyesi geldi baby hope ısılklkı müzikli 12 volt
Mrbmrb ikizannesii01 bende teklisini aldım canım. Bayıldı bebeğim hiç inmek istemiyor. Kalitesi de çok güzel. 16 aylık bebeğim