Arkadaşlar kızım 15 aylık, 19 aylık olduğunda ikinci bebeğim doğacak inşallah. Kızım emerek uyuyan bir bebek emmeye devam ediyor en az 2 yaşına kadar emzirmek istiyorum. Küçük doğunca ikisi aynı anda uyanırsa diye onu emerek uyumaya alıştırmak istemiyorum çünkü bu şekilde çok zor olur benim için. Önce pış pış yaparak yattığı yerde uyutmak istiyorum ama olmazsa beşikte sallayarak uyutmayı planlıyorum (ağzında emzikle). Sizce mantıklı mı? Beşikte sallanarak uyumaya alışırsa zorlanır mıyım deneyimli annelerden fikir bekliyorum.