Kızlar bebeğim 3 ay 27 günlük ve hemşire bize bufğn için randevu verdi 4.ay aşısı. Fakat ben ankaradayım ve burdaki aile hekimliğine gittim. Dedi ki sizin aşınız 18 temmuzdan önce yapılamaz. Neden diye sordum, 18 mayısta 2.ay aşısı olmuşsunuz ve üzerinden tam 8 hafta geçmesi gerekiyo daha erken kesinlikle yapılamaz. Hemşireniz performansını kapatacak 🙄 diye size bu aşıyı yapamam. İş bilmeyen bir hemşireyle karşılaşmışsınız dedi.
canlı aşı ve aşıların rapeli olduğu için süreye çok dikkat etmek gerekiyormuş. Size de erken tarihler veriyorlarsa dikkat edin derim.
hayır orda olsaydık yaptıracaktık erkenden bunun vebalini nasıl üstleniyorlar 😡😡😡😡😡😡😡