Tam 3 aylık bebeğim normalde gündüz iki kere uykusu olurdu son iki gündür gündüz sadece yarım saat uyuyor ondan sonra gece 12 de yatıyor neden böyle oldu bilgisi olan var mı her yolu deniyorum uyumuyor sürekli ağlıyor çok huysuz halbuki çok sakin bir bebekti