Sedagmlksz Arkadaşlar bebeğim 7 günlük 2-3 gündür emdikten sonra sürekli hıçkırıyor 10-15 dk sonra kendiliğinden geçiyor. Hıçkırdığında da kusuyor süt kesiği tarzda endişe ediyorum bu durum normal mi?
burjuvaanne Sedagmlksz normal hickirdigindada emzirmeye devam et hemen gecer zaten sonra cikar gazini
Zeynepmeva2021 Emzirince geçiyor dene istersen benim kızımda çok fazla hickiriyordu büyüdükçe azaliyor
Bebegimm1 Sedagmlksz normal midesi buyuyor cigerleri gelisiyor benm bebegimde cok hickirirdi hamileyken de hep hickirik tutardı dogdugunda 10dk falan hickirik tutardi doktora sordum hickirik normal demisti
Nurcannn Sedagmlksz kesik şeklin de kusması doyduğu anlamına gelir dedi doktor bana benmde bebeğim çok kusuyordu süt şeklinde sıvı çıkartırsa fazlasını çıkartır dedi. Hıçkırma da çok normal midesinin genişlediğini söylüyor doktor emzirn geçer her hıçkırdıkça emzirin öyle geçiyor canım korkmayın
Gigyyy Sedagmlksz midesi yavaş yavaş düzene giriyor ondan annesi gazı çıksa da hemen yatirmayin bir de 15-20 Dk kalsın omzunuzda ,emzirin emzirince geçiyor 😊
Sofiyovamagamed Aynen kursak diyorlar bizlerde o buyuyo kusmasi neasil oluyor iki uc damlami sizinti gibiyde korkma bebeyinin buyudukce hickirik olucak ama kusma olmuyor su an kizim iki aylik artik kusmuyor
Gizembickici Sedagmlksz 4.5 aylik hala hickiriyor😂 cok normal merak etmeyin. Kursak buyumesi de diyorlar ama bizim doktorumuz hep gazdan diyordu 😊 emzirdikten sonra dik tutup gazini cikarirsaniz belki daha az hickirir 🤷