Honeyboy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet ikincisi çok rahat görünüyo tam oğlumun arkasından koşturabilceğim bişe 😂😊❤️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Honeyboy https://www.flo.com.tr/terlik?cinsiyet=kadin&beden=35 bunlarda 35 no terlik ☺️
Si_se_ta_be Honeyboy Yaa kötü bir durum cidden çünkü yetişkin ayakkabıları 36 dan başlıyor 35 hiç yok . Yanlış anlamada belki çocuk ayakkabılarından falan istediğin bir model bulursun
Honeyboy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet baktım ama stokta yok onlarda aeada bakarım stoklar yenilenir belki senin attığında güzeldi değilmi tatil deniz kenarına felan gitcez giyilir bence rahtta görünüyo
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Honeyboy Bence harikaydı. Ben onun babet şeklinde olanını kullanıyorum. Bu terliği çok güzelmiş.
Honeyboy AyPerisiVeGokPrensininAnnesi evet bende çol beğendim kocam gelsin kredi kartına çöküyüm de alıyım 😂