Momys_-girl dün olduk 2.ay aşılarımızı verem aşısı olurken baya ağladı 2-3 kişi tuttular …derinin altına yaptıkları için aşıyı canı çok yandı …bacaklarına da özel aşısı 3 yere yapıldı …3-4 dakika ağladı sonra sakinleşti …her ihtimale karşı eczaneden calpol ve fitil aldım ama hiçbir şekilde huzursuzluğumuz veya ateşimiz olmadı ….3.ay aşılarını olmaya gelirken doktor yarım saat önce emzirin ve yarım ölçek calpol verip öyle gelin dedi ….