Dicle41219- Kızlar bugun 18. Ay aşısı olduk ve ben az önce aşı olduğunu unutup banyo yaptırdım birşey olur mu ya
Cigdemino Dicle41219- Biz de bugün olduk. Ebe banyosunu yapabilir dedi direkt. Bu arada ateş yaptı mı siz de? Biz sabah olmustuk su ana kadar çıkmadı, inşallah gece de çıkmaz
Bulutbey Dicle41219- ben sormuştum aşından sonra. Sıkıntı olmaz dediler. Hatta ağızdan da damla damlattılar diye beslenmesini de sordum bir süre ara verecek miyiz diye ona da sıkıntı olmaz dediler. Korkmayın bir şey olmaz