Bugün yapılan kaka testinde dışkıda redükten madde pozitif çıktı. Yani laktoz intoleransı var bebeğimde. Anne sütündeki laktozu, şekeri parçalayamadığı için gaz oluşuyormuş sindirim sorunu oluyormuş. Sütü asla içemiyor, zorla içiriyorum. Bu arada meme reddi yaşıyorduk 2. Haftadan beri. Belki buda o sebepten. Çünkü ön sütü içince şekeri sindiremediğinden hep ağlıyordu kafasını çekiyordu. Biberonla sağıp veriyorum ama aynı… İçerken ıkınıyor kızarıyor ağlıyor. Zorla içiriyorum. Relactaz damla verdi doktor. Kullanıp rahatlayan var mı arkadaşlar. Gerçekten çok canım sıkkın. Beslenemiyor resmen doğru düzgün. İçtiği sütü de zorla içiriyorum, azap gibi resmen. Laktoz intoleransı olanlar ne gibi yöntemler uyguluyorsunuz. Süt ürünleri kullanıyor musunuz yoksa sadece damla yeterli mi? Lütfen yardımcı olun ☹️🙏