Merhaba anneler kızım haftaya 7 aylık olucak ek gıdaya başladık onda pek sorunumuz yok ama sonuç olarak ek besinde mama yemesi gerekiyor geceleri yada öğlen uykusundan önce ama naparsam yemiyor 1 haftadır çıldırmış durumdayım farklı markalarda aldık yine aynı biberon değiştirdik yine aynı hep yemekle olmaz ki ama gece de ben yemek mi vercem sonuçta sizdede böyle olan varmı lütfen yardımcı olun resmen çocuğum aç ya😞😞