Asli91 aynen benimde hiç ameliyat olmamıştım korkum bu yüzden psikolojik olarak işte kötü oluyorum bide bebeğe bakıyorum sallıyorum ayagımda fln yemek iş çok yormadan birden oturunca fln acıyor allahtan sağa sola dönüp yatabiliyorum artık birden kalkamamak kötü bebek odada uyanınca anca kalkıp gidiyorum birden kalkınca da acıyor birden oturuncada anlamadım gitti🙄🥴😩