Kek Kızlar 4 aylık aşısı yapıldı banyo yaptırsam sorun olur mu hemşire de bişey demedi sormayı unutmuşum
Mom0911 Kek en az 24 saat geçmesi lazım diye biliyorum canım. Hep öyle yaptırıyorum duşunu 🙏🏻Doktor öyle söylemişti
Borasmomy Kek iz yapan aşıdan sonra banyo yaptırılmayacak bize öyle demişti doktorumuz diğer bütün aşılarda yaptırdık ama o kaçıncı aydı unuttum 🤦🏻♀️🤭
Kek Ygtakn Mom0911 teşekkürler ilk ay aşısında yaptırabilirsiniz demişti bize hemşire ondan tam emin olamadım 🙏🏻
Yarim_Kilo_Kiyma Kek Çok ihtiyaç olursa ılık olarak yaptırılıyor. Banyo yapılmasın denilmesibinin sebebi ödem ta da kızarıklık olmasın diye başka bir sebebi yok aşı hemşiremiz böyle anlatmıştı bize