merviskoooo Bebeğim 8 günlük şükür sakin bi bebek karnını doyurunca kuzu gibi oluyor gaz problemi de pek yok merak ediyorum acaba böyle gider mi yoksa sonradan mı çıkıyor gaz problemi vs sıkıntılar bebekleriniz nasıl
Ebruea merviskoooo bizim 17. Gün başladı. Görümcemin kızında 1 haftalıkken bebekten bebeğe değişiyor sanırım. İnşallah hiç olmaz olmayan bebekler de var
Heyecandorukta merviskoooo 2 haftada belli olur insallah gazsiz sakin bir bebek olur ama gazli olsa da korkma geçiyor 3 aylik olunca
Wanderlust merviskoooo her bebegin farkli doktorlar ilk 3 hafta olmaz diyor ama erken baslayan da var gec baslayan da. Bitimi de bebekten bebege degisiyor 3.-4. Ayda biter ama gec ve erken gecen bebekler de var artik bekleyip goruceksiniz. Saglicakla buyusun insallah 🌸
merviskoooo gul-33 iki saat arayla önerilir dedi doktorumuz ama kendini koşullama mümkün oldukça ver meme dedi bir de emzirme bitme saatinden değil de başlama saatinden iki emzirme zamanını belirle dedi
Wanderlust gul-33 ilk 1 ay doktorunuz aksini demedikce her istediginde emzirilmeli. Uzun sure memede kalmak isteyebilir cok normal, en gec 2 saatte bir emzirin gece de 2 saatte bir uyandirip emzirmeniz gerek sariligi gecmesi icin ve kan sekeri dusmemesi icin 😊
ulkercikolataligofret Gün civarı başladı. Ben de başta karnını doyurup yatıyor demiştim erken sevinmişim 😞 Umarım sizde olmaz biz çok çektik. Ama tünelin sonunda ışık var 💅🏻