Cigdemsenol Geçenler de post da açmıştım. 3 gün oldu atesimiz devam etti. Enfeksiyonmus. Sabah 8 de evden ciktik hala hastanelerdeyiz. Yarin da idrar kültürü vericez. Bi de böbreklerine bakacaklar. Antibiyotik başlıyoruz. Insallah ateşlemez bi daha 🤲
Aysenes Cigdemsenol hmm böbrek diyince benim oğlumda 3 kere geçirdi idraryolu enfeksiyonu böbreklerde az genişleme vardı ama 6. Ayda duzeldi.