merviskoooo Kızlar 8 gün oldu doğum yapalı annem sürekli kalın giymemi çorap giymemi söylüyor yoksa sütüme geçermiş bebek de sancılanırmış falan ben zaten ter içinde kalıyorum yaz günü dolaptan soğuk bi şey yememe içmeme de izin vermiyor doğru mu gerçekten bunlar itibar etmeli miyim
Defneninannesi1108 merviskoooo soguk icmek bebekde gaz yapabilir. Bide ayaklarini sicak tut belini falanda var yani ben inaniyorum.
pandemibebegi merviskoooo Ayağına postal da giysen o çocukta gaz varsa oluyor zaten. Beni de çıldırtmışlardı kaloriferli evde yok onu giy şunu giy. Lohusasın zaten ejderha gibi oluyorsun ağzını açsan alev çıkacak bir de ter fışkırıyor. Terleyip soğumak daha tehlikeli. Bir de şu an hava çok sıcak seni çok çok iyi anlıyorum. Bu havada üşütmek mümkün değil bence bunaltma kendini . Terleyip soğumamaya bak sadece.
Medusafer merviskoooo bende yazın dogum yaptım sadece askılı elbiseyle duruyordum ve klima hep acıktı kışın bile asla ilişki içmem hep buz gibi içerim hiç de birsey olmadi usumuyorsan niye giyceksin ki çok saçma
Deletedmom5493 merviskoooo doğum yaptığımdan beri çıplağım tabiri caizse 55 günlük oğlum bir sıkıntımız olmadı şimdiye kadar
_aysun_ Ben buz gibi soğuk su içiyorum bebeğim mama ve meme destekli besleniyor içim yanıyor ne bileyim ayaklarımda bazen çorabı atıyorum benim annemde böle lohusa olmaz dio ama inş doğru yapıyorumdur
Mommy_Bird Bende şu an aynı durumdayım annem ayaklarına çorap giy üzerini kalın giy diyo ama ben yanıyorum şort tişört gezmeye başladım bugün 15. Günüm inşallah doğru yapıyoruzddr 😏
PudraKokusu Yaz günü lohusaysan dogru degil arkadasim hicbisi olmaz keyfine bak psikolojin ve rahatin, konforun daha onemli senin su an, oyle hersey sütten gecmiyor batil inanis bunlar ayol 😉😊
Klymeneninatlasi Yok yav 31. Günüm ilk günden beri soğuk suyumu içtim çorap hiç giymedim dondurma falan da yiyiyorum Allaha şükür böyle bir problemim olmadı ☺️ Kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yap bence ☺️
Soe merviskoooo bana bunları doktor da söyledi. Soğuk yemek içmek çorap giymemek bebek de gaz yapıyormuş.
Cgdmltr93 merviskoooo evet canım doğru. Ayaklarına çorap giy mümkünse soğuk su içme. Bebeğin gazlı olur
Girlsmommy merviskoooo çok doğru bende Bi kaç gün sıcaktı sonra hafif serinledi belimden üşüttüm hemen kaç gün bel ağrısı çektim şimdi belimi şalla sardım o şekilde geziyorum ayağımda çorap lohusalığım çok kötü geçti spinal sezeryan Bi de 31 gün oldu benim de
KoalasMom merviskoooo Geçtiğimiz Eylülde doğum yaptım, yalın ayak yarı çıplak gezdim sürekli soğuk suda içtim buz gibi komposto da içtim bebeğimin ne gazı oldu ne huysuzluğu
Musam merviskoooo bana da öyle söylediler 46 günlük bebeğim annem hala dolaptan birseu yedirmiyor soguk su icirmiyor