Selam kızlar, benim bebeğim 3 ay 8 günlük iki ay önce , kakası yeşil sulu gelmeye başladı. Kanda geldi önce . Çok Dr değiştikalerji değil dendi. Günde 5-7 kez kaka yapıyor . Dr lar 10 dan azsa normal diyorlar sadece anne sütü aliyor. İki hafta diyet yaptım işe yaramadı. Bozduk. Biogia kullandık kakası düzeldi .sarı oldu toparlandı ama sonra tekrar kanli geldi. Sonra yine düzeldi. Bir kerede çok yoğun mukus geldi.
Benim merak ettiğim alerji varsa ve diyet yapilmiyorsa ne olur, kakada düzelme olur mu acaba ?
Alerjinin teşhisi çok zor. Bizimki ne anlamadik .en son bir dr beğendim dönemsel olabiliyor dedi. Ama kakada kan gelmesi de çok can sıkıcı en son iki hafta önce geldi