Eymencvk Musam sleppy yazın kullanılcak bir bez değil çok kalın kış ayı için kullanılablr fakat ben oğlumda cok memnun kalmadım tek sefer idrar yaptıgında ağlıyordu ıslaklık emilmiyor
Musam Mervesungur71 biraz önce bebeğimin bacağında pijaması ıslaktı da taşmış diye tahmin ettim de molfix kullanıyordum sleppye geçtim 4 gündür sıkntı yoktu
Mervesungur71 Musam bende şuana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadım, bez değişimi benim bebeğimi Pişik yaptı elinizden geldiğince Bi markada kalın tabi her bebekte aynı durum olmayabilir :)
Sunabay Ben evybaby kullanıyordum 4 numarası kalmadığı için slipy aldım bir paket bitmek üzere kakasını belden tasiriyor onun dışında sıkıntı yok
Cortoluna1 Musam primayla başlamak gibi bir hata yaptım.hem sızdırıyordu hem parfüm kokusu çok fazlaydı hemde parama yazik etmişim.1 yıldır sleepy kullanıyorum gayet memnunum.islak mendili de güzel.