Ykt35 benim bebeğimde dokuz aylık oldu henüz tek bir dişi bile yok ama damakları beyazlamış gibi. Son birkaç gündür sürekli ağlayarak uyanıyor ve akşamları çok huzursuz oluyor. Genel kontrollerinde çok şükür sorun çıkmadığı için dişe bağlıyor. Bende ne kullansam ne yapsam bilemiyorum. Jellerden de memnun olan da var olmayanda . Karanfil zeytin yağı ikilisini denediniz mi?