Canım ben kullandım sezeryan oldum bugun 9.günüm 5günlükken falan giydim korse tayt 3gün ama en bol çıtçıtından taktım bugun tekrar giycem aksine korse daha rahat karnı topluyor sarkan yerin yaraya gelmemesini sağlıyor bende hiç Ağrı falan olmadı sadece hava sıcak terletiyor diye çıkardım