Meleknaz03 Geçti canım çok şükür bizim idrar kültürümüzün sonucunda üreme oldu yazıyordu lökosit sonuç olarak 0 çıkmıştı antibiyotik kullandık 4.gün yeniden idrar tahlili verdik bu sefer sonucunda üreme olmadı yazıyordu yani bizde bu antibiyotik etkili olmuştu ama bebeğin bu tarz şikayetleri yaşıyorsa doktorunla iletişime geç ve durumunu izah et belki antibiyotik yan etki etmiş olabilir antibiyotiğinizi değiştirebilir