ikiprens_annesiii Çok ağlıyor sürekli batmakta sallanmak istiyor 1 gibi oldu sünnet sargı yapmadılar sadece spanc var üstünde sargı filan yok sizinde öyle miydi ne yapcam nasıl edecem yardım lütfen çok ağlıyor
tubaelif ikiprens_annesiii mini karton kahve bardağının alt kısmını kes pipi üzerine bardağın ağız kısmı gelsin. O zaman pipi bez içinde acımaz. Bizimki geçen ay oldu. Anestol krem sürebilirsin Dr vermişti uyuşturması için. Ağızdan 1 çay kaşığı calpol rahatlatır. Geçmiş oldun
Gizembickici ikiprens_annesiii eger oglunuz hareketliyde bardak kayip kanama yapabilirmis. Ben o yuzden kullanmamistim bardak aklinizda olsun
Wanderlust ikiprens_annesiii kac ayliksiniz? Ilk iki ciste agliyor sonra geciyor endise etmeyin biz de ne keton bardak ne de buyuk bez kullandik sargi vs de yoktu direk bezi baglayip ciktik hastaneden sukur aksamina hic olmamis gibiydi. Ertesi gun gezmeye gittik hatta o kadar rahat gecirdi sureci. Siz de endise etmeyin. Bebeginiz donmuyorsa yani buyuk degilse cok kolay atlatir ilk cisler diye aglamistir siz sakin olursaniz o da sakinler sizin paniginizi de hissediyor sakin kalmaya calisin onu da sakinlestirir bu durum. Hayirli olsun 🌸
Aslihanenes ikiprens_annesiii bende 2 aylıkken sünnet yaptırdım krem vermişti onu bezine sürüp bagliyordum o gece ağladı çok çişini yaparken ama hemen atlattık çok şükür krem çok iyi geldi başka birşey kullanmadık
ikiprens_annesiii tubaelif bardak önermiyorum bezde daha çabuk iyileşir dedi doktoru ama yapsam mi çok fena agliyo
tubaelif ikiprens_annesiii bir sey olmaz bence gecen ay oldu sünnet oğlum. 3 günde iyileşti. Bardağı çok kişiden duydum ne zararı var ki
2maviboncuk ikiprens_annesiii büyük oğlum normal dikişli oldu önermedi yapmadım bende hatta çişli bezini yarım saat bi saat beklet demişti hemen değiştirme demişti bence yapma 3günde düzeldi 1hfta içinde normal hayatımıza dönmüştük
MetehanZ ikiprens_annesiii ilk gün ne yaparsanız yapın ağlıyorlar ama inan ikinci gün benim oğlum hiç sünnet olmamış gibiydi
ikiprens_annesiii Wanderlust 5 ay 27 günlük lokal anesteziyle yaptırdık ben eşim annem kayinvalidem hepimiz başındaydık. Çok ağladı yavrum halada ağlamaya devam ediyor
Wanderlust ikiprens_annesiii hay allah cok uzuldum :( bizimki 2 aylikti yaptirdigimizda hic anlamadi hareket fln da edemedigi icin belki de surtunme vs olayi yasamadigindan olabilir. Cok gecmis olsun sizlere de
ikiprens_annesiii Wanderlust Lokal anestezi ile yapıldı eline ayağını dokununca bile ağlıyor yavrum. Öyle pişman oldum ki eşim ve annem yanındaydı ama nafile hiç susmadı bitene kadar. Bittikten sonra beni görünce zorla sakinleşti ve sıçrayarak uyanıyor 😔😔
Mineber22 Karton bardak kullanmıştım calpol verdik günde 3 kere sık sık bez değiştirdik bir numara büyük bez taktık benim oğlumda ağlamıştı bardaktan sonra bezleyebildik
ikiprens_annesiii Mineber22 bana bardak koyma dedi ama bardak koydum daha iyi çocuk sakinleşti şükür pansumannyapma dedi keremde vermedi ya antibiyotik ve calpol yazdı bezle daha iyi iyileşir dedi
Mineber22 ikiprens_annesiii evet belki daha çabuk iyileşiyordur ama durmayınca mecbur ben öyle yapmıştım gene çabuk iyileşti
Bebitom_3 ikiprens_annesiii biz 1 aylıkken yaptırdık bizimde sarılmadı beze yapışmasın diye beze yağ döküyordum bizim sünnetten değilde gazdan mahfolmuştu kıyafetleri dar olmasın demişti bende büyüklerden giydirmiştim sıkıştırmasın diye bide calpol verdik iki kere
Bsrbsra ikiprens_annesiii bizde dokuz aylıkken olduk lokal anesteziyle çok ağladı işlem bitene kadar elleri ayakları tutulduğu için sanırım tabi bende dışarda ağladım dayanamadım ve oğlumda travma oldu resmen bez değişmek için yatırınca kıyameti koparıyodu çok etkilendi doktordan korkuyo hala pişmanım genel anesteziyle mi olsaydı sonra diye sen karton bardağıda ihmal etme çok faydası oluyo rahat etmesinde beze değdikçe ağlar yoksa
ikiprens_annesiii Bsrbsra kuzenim sağlıkçı bardağı kesmeden koy direkt idrarı temas etsin dedi. Dün iyiydi gece bu şekilde yaptım sabaha kadar uyumadık 😑
Drysrht ikiprens_annesiii canım biz 4 kullanıyoruz ama 6 numara bez aldık 2 gün ağlıyor anastor pomad sürdük ilk gün ve calpol verdik 2. Gün verdikleri kremler vardı.3. Gün sadece çişini yaparken ağladı maksimum ağlayacağı gün 5 gün ama evet annelerin ömrü bitiyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️