Bana dedi servis yedek getirelim ben kabul etmedim pis mıdır? Pek mıdır? Dezenfekte ediliyormuş cuma gününden bu yana rezilim annemde kalıyordum tartıştık çıkıp eve geldim getirtsem mi bir dolap servise bilemiyorum 2 çocukla temizliği onun eşyaları yerleştirmesi sonra geri bosalt siz olsanız ne yapardınız? Eşim getirtelim diyor başkasının dolabına eşyalarımı koymak istemiyorum açıkçası 🤦🏽♀️