Merhaba kızlar. Ben defalarca ibb sosyal yardım kartı başvurusu yapmama rağmen olumsuz sonuçlandı. Kiradayız ve bir tek eşim çalışıyor. Üzerimize hiçbir şey yok. 23 aylık bir oğlum var ve 5 aylık hamileyim. Bugün binadaki komşuma sosyal yardım kartı geldi. Kendileri ev ve araba sahibi. Durumları iyi. Ben şikayet edebilir miyim bu durumu? Şikayet etsem nereye etmem gerekiyor bilen var mı?