yuhibu1920 Bir bebek sizi nasıl kullansın? Doktorunuz çok saçma konuşmuş.
Benim kızım da sinirlidir istediği olmazsa yıkar ortalığı ağlar kendine vurur eline geçerse atar, yemez, yese bile yemek seçer, gündüz uykusuna direnir, beni gözünün önünden ayırmaz tuvalete bile gidemem yani düşünün ama hiç kullanıldığımı düşünmedim.
Sinirlenince sinirini beslemiyorum dikkatini dağıtıyorum, sevdiği oyuncak veriyorum, kitap veriyorum, şarkı söylüyorum kucağımda gezdiyorum başka odaya geçiyorum ve benzeri şekilde bir şekilde dikkatini dağıtıyorum.
Vurmaya başlayınca ellerini tutup hayır diyorum hadi ciciş yapalım sakinleşene kadar uğraşıyorum.
Yemesine gelince artık ısrar etmiyorum kendi yiyebileceği küçüklükte ve yumuşaklıkta yiyecekleri önüne koyuyorum biraz kendi yiyor biraz ben yediriyorum, sevdiği şeyleri yapıyorum. Oyunla şarkıyla yediriyorum karşısında hopluyorum zıplıyorum gerekirse
Kısacası bahsettiğimiz kişi bir bebek dünyayı tanıyor ve bizden başka kimsesi yok mecburuz Yani kahırlarını çekmeye. Doktorunuz çok bu konuda saçma konuşmuş.