Mom0971 Iyi gunler, dun aksamdan beri kizim ve bende burun tikanikligi hafif ates ve bogaz agrisi var. agri kesici fitil verdim sabah ama burun akintisins ne yapa bilirim serum fizyolojikten baska ? Dogal yontem vs vs onerileriniz var mi acaba
Sonsuzmutluluk Mom0971 çok dikkat ettiğim halde 8 aylık kızım bronşit şuan iğne kullanıyoruz çok öksürüyo.serum takıldı hava verildi sadece çok öksürüyor ateş 1 gece oldu bizde pazar geceden beri hasta kızım.bende ev hastane ev hastane koşturmaktan terledim üşüttüm grip olmuşum bende boğazım yanıyo burnum akıyo.
Funda88 Bizde ayni durumdayiz doktora goturdum bogazi kotu olmus dedi antibiyotik verdi 5 gun oldu atesi dustu ama hala halsiz ve mizmiz gecede oksuruk basladi cok salgin varmis
Mom0971 Funda88 oksuruk icin gece yatilan odaya sogan kesip tarcin batirin demislerdi daha once burda ben onu yapiyorum her burun tikandiginda
Mom0971 Sonsuzmutluluk sorma valla bizde ayni gercekten, sizede cok gecmis olsun. Kizimin burnu hala dolu arada oksuruyor burnunuda temizletmiyor