Merhaba canım anneler bebegim 7 aylık maddi sıkıntıdan dolayı çalışmaya başlamak istiyorum ilk bebeğim, deneyimsizim ne yapacağımı bilemiyorum. Emerek uyutuyorum bebeğimi ve biberon hiç sevmez. Diyetisyenim bebeğimin beslenmesine, gelişimine ister istemez çok önem veriyorum. Allaha şükür bunun meyvelerini de alıyorum ama biliyorum ki annem/kayınvalidem bebeğime aynı verimle bakamayacak fakat yapacak bir şey yok. Deneyimli anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var bana yardımcı olur musunuz🙏🏻