Merhabalar iki aylik oglum son gunlerde aşırı terliyo emerken yaz sicaklari malum istanbuldan yaziyorum ustundede sadece tek atlet zibin oluyo baska bisey giydirmiyorum evin icinde ayaginda corap oluyo ince emerken kafasi alni kulak ustu kollari boncuk boncuk terliyo sicaklardanmi normalmidir acaba