kızlar 3 aylık oğlumda reflü vardı en son doktoru kendi geçer 1 yaşında dedi. ama öyle kusuyorki kesik kesik bazen full aynı içtiği sütü. elledikçe kusuyor kilo alımı iyi ama belki daha çok alırdı böle kusmasa anne sütü alıyor mama günde 2 defa. kakasında mukus kan yok. çıldırcam yani bu kusmaya böle olan anneler varmı doktor neler dedi acaba