defnosgeldii 1.5 aylık bebeğimin çok gazı var nurse harveys kullandık ama pek işe yaramadı doktor metsil damla önerdi iki gündür kullanıyoruz ama anlayamadım hala sancılar devam aranızda kullanan var mı yan etkisi ya da hemen faydasını gören
Doruk-Beybi Metsil en dandik da kaymış eczacı arkadaşım söylemişti. Nurse harveys şurup kullanıyorum ben yeni başladık. Kimi damlası iyi dedi kimi şurubu deniyoruz bakalım