GokturkAlp Edaa28 2 yaşından sonra yastık koymaya başladım ama 27 aylık oldu hala yastıkla uyumuyor doğru düzgün.
Laden Edaa28 hayır yaşamadım. Uzmanlar iki yaşa kadar yastık kullanımını uygun bulmuyor. Bende kullanmadım o yüzden. Dediğim gibi yeni kullanmaya başladım hep yastıksız yatırdım☺️