nurus91 bizde 1 ay önce gittiğimde öyle dedi çocuk doktoruna götürün isterseniz dedi götürdüm çok az kapanır ama içiniz rahat etsin istiyorsanız norolojiye götürün dedi onada götürdüm doktor kelime sayısını kaç ayda yürüdüğünü kısaca bilgiler istedi ve kafasına baktı kafasına bir miktar büyüktü eşininde büyükmü dedi bende biraz evet dedim o yüzdendir dedi kapanmaya gelirsem 1 ay olmuş zaten ebe bakalı 1-2 aya kapanır dedi ama trioid mi adını hatırlayamadım bundan kaynaklıda olabiliyormuş hemen kan değerlerine bakıldı şükür temiz çıktı 3 ay sonra bir daha gelin bakalım büyük şhtimalle kapanmış olur ama korkmayın dedi