Yorulup uyuyor olabilir. Benim bebegimde cok uykulu ne yaotiysak uyandiramiyorduk simdi 1 ayı gectik ve beslebme rutini olusturduk aynı saatlerde uyanıyor. Zaten bir meme icin 15dk emzirin diyorlar. O süre de surekli emerek degil tabi dinlenerek emecek kendi hızında ama uyumasina musade etmeyerek uyaran vermeniz lazim.