Sevgili anneler merhaba,
Kızım 5 aylık kontrolünde 7 kilo geldi. Dördüncü aydan beşinci aya 500 gram almış. Doktor bana 4. ay kontrolünde artık kilo alımımın yavaşlayacağının ve bunun normal olduğunu söylenmesine rağmen 5. Ay kontrolümüzde kilo alımını az buldu ve ek gıdaya başlamamızı önerdi. Bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor ve çişini- kakasını düzenli bir şekilde yapıyor. Ayrıca mutlu bir çocuk, uykusunu güzel uyuyor. Yani hiçbir şekilde açlık çekmediğini düşünüyorum. Sizlere sormak istediğim doktorumuzun verdiği ek gıda listesi içime sinmedi. Listeye göre çocuk 6. ayını doldurduğunda 4 öğün ( meyve, yoğurt, muhallebi, çorba ) ek gıda alacak. Bunun içinde pastörize sütle ve pirinç unuyla yapılmış muhallebi falan da var. Peki bu çocuk ne zaman anne sütü alacak? Açıkçası bu liste benim içime sinmedi. Acaba yanlış mı düşünüyorum? Fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.