Ben de 38 haftalık doğum yaptım. Bir karın ağrısıyla lavaboya gittim bir baktım suyum geliyor hem de bardaktan boşalırcasına. Hastaneye havlu koyarak gitmiştim. Ama sızıntı şeklinde de gelebilir bir doktora görünün derim. Yavaş yavaş sızar ve suyu bitebilir bebeğin Allah korusun.