Bizim ev 30 derece zıbınla uyuyor bebegim ama yüzünde sivilce gibi kabarciklar cikti daha 1 aylık. Isilik oldu sanirim aile hekimi pisik kremi sürün dedi. Açmadığım yedekte mustela pisik onleyici var onu deneyecegim. Hametan önerdi. Her gün banyo yaptırın dedi