Serrax Kızlar başına gelen oldu mu? Benden grip bulaştı,hafif burnu akıyor arada hapşırıyor. Şimdi baktım ateşi 37 lerde. Bu şekildeyken doktora gidip ilaç alan oldu mu?
Sonsuzmutluluk Serrax benim kızım da öksürük başladı doktor bronşit olmuş dedi seru. Takıldı hava aldı iğne kullanıyoruz çok öksürüyo
Serrax Sonsuzmutluluk öksürük yoktu bizim kanda az miktar enfeksiyon varmş antibiyotik yazmadı doktor. Şimdi daha iyi çok şükür